Amikor tavaly áprilisban Larry Page átvette a Google irányítását Eric Schmidtől, akkor egy új irányvonalat vezetett, amely az új projektek mellett a Google átalakulását is hozta.

Page belátta, hogy a Google lemaradt a social media robbanásszerű fejlődésével változásokkal. Ennem megoldására egy teljes social media kampányt vezett be és ehhez igazította a vállalatot is.

Ennek eredményeként saját közösségi médiumukat hozták létre Google+ néven. Ám ez a bevezetés több kérdést és szükséges módosítást is életre hívott - mint amilyen a Google Adatvédelmi szabályzata is. Ez egy fajta új trendként is értelmezhető, hogy most már nem elsődleges az online hirdetési birodalom megőrzése.

A facebook ráébresztette a Google-t, hogy lépnie, mert le kell csökkentenie a közösségi média területén lévő hiányosságaiban.

Habár maga a Google+ teljesítménye, mint közösségi média elmarad a facebookétól - tekintve, hogy a felhasználók havonta átlagosan csak néhány percet töltenek az oldalon, míg ez a facebook esetében átlagosan 6-7 óra -, ám a rendszernek hála a cég jobban megismerheti a fogyasztókat, így a keresőmotor fejlesztése mellett, akár további szolgáltatások alapjául is szolgálhatnak ezek az információk.

Szerző: Marketing Mindenkinek  2012.04.14. 00:10 Szólj hozzá!

Címkék: facebook fogyasztó Google Larry Page

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmindenkinek.blog.hu/api/trackback/id/tr834366312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása