Amikor tavaly áprilisban Larry Page átvette a Google irányítását Eric Schmidtől, akkor egy új irányvonalat vezetett, amely az új projektek mellett a Google átalakulását is hozta.
Page belátta, hogy a Google lemaradt a social media robbanásszerű fejlődésével változásokkal. Ennem megoldására egy teljes social media kampányt vezett be és ehhez igazította a vállalatot is.
Ennek eredményeként saját közösségi médiumukat hozták létre Google+ néven. Ám ez a bevezetés több kérdést és szükséges módosítást is életre hívott - mint amilyen a Google Adatvédelmi szabályzata is. Ez egy fajta új trendként is értelmezhető, hogy most már nem elsődleges az online hirdetési birodalom megőrzése.
A facebook ráébresztette a Google-t, hogy lépnie, mert le kell csökkentenie a közösségi média területén lévő hiányosságaiban.
Habár maga a Google+ teljesítménye, mint közösségi média elmarad a facebookétól - tekintve, hogy a felhasználók havonta átlagosan csak néhány percet töltenek az oldalon, míg ez a facebook esetében átlagosan 6-7 óra -, ám a rendszernek hála a cég jobban megismerheti a fogyasztókat, így a keresőmotor fejlesztése mellett, akár további szolgáltatások alapjául is szolgálhatnak ezek az információk.
Utolsó kommentek