Egy dán vállalkozó, Anthon Berg egy olyan pop-up céget (The Generous Store) hozott létre a múlt hónapban, amely azzal vált ismertté, hogy nem pénztárgépek fogadták a vásárlókat a pénztárnál, hanem ipadek.

A bolt, ami Koppenhága belvárosában nyílt meg, azzal a koncepcióval nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt, hogy azok vegyen csokoládét, hogy azt ajándékozzák szeretteiknek.

A cég vezetője ezt az alapkoncepciót továbbvitte, és egy olyan módszert talált ki, amivel egyszerre növelhette ismertségét illetve a vásárlók elköteleződését. A vásárlás befejezéséhez nem kellett fizetni, csupán valami ígéretet tenni, amit el kellett küldeniük a vásárlóknak saját maguknak, illetve, aki felé szólt az ígéret a facebookon.

Azt hiszem, bátran kijelenthetjük, hogy ez egy nagyszerű módja volt annak, hogy ne csak népszerűsítsék, de pozitív képben jelenjenek meg, amivel csak tovább növelték a már meglévő fogyasztókban az elköteleződést.

Érdemes ellátogatni a cég facebook oldalára és az aktivitást megtekinteni ;)

Szerző: Marketing Mindenkinek  2012.03.30. 22:25 Szólj hozzá!

Címkék: b2c külföld bolt csokoládé édesség pop up social media

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmindenkinek.blog.hu/api/trackback/id/tr734351083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása