Egy dán vállalkozó, Anthon Berg egy olyan pop-up céget (The Generous Store) hozott létre a múlt hónapban, amely azzal vált ismertté, hogy nem pénztárgépek fogadták a vásárlókat a pénztárnál, hanem ipadek.
A bolt, ami Koppenhága belvárosában nyílt meg, azzal a koncepcióval nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt, hogy azok vegyen csokoládét, hogy azt ajándékozzák szeretteiknek.
A cég vezetője ezt az alapkoncepciót továbbvitte, és egy olyan módszert talált ki, amivel egyszerre növelhette ismertségét illetve a vásárlók elköteleződését. A vásárlás befejezéséhez nem kellett fizetni, csupán valami ígéretet tenni, amit el kellett küldeniük a vásárlóknak saját maguknak, illetve, aki felé szólt az ígéret a facebookon.
Azt hiszem, bátran kijelenthetjük, hogy ez egy nagyszerű módja volt annak, hogy ne csak népszerűsítsék, de pozitív képben jelenjenek meg, amivel csak tovább növelték a már meglévő fogyasztókban az elköteleződést.
Érdemes ellátogatni a cég facebook oldalára és az aktivitást megtekinteni ;)
Utolsó kommentek